عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 45
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 153
:: باردید دیروز : 32
:: بازدید هفته : 238
:: بازدید ماه : 3053
:: بازدید سال : 8060
:: بازدید کلی : 33907

RSS

Powered By
loxblog.Com

مازوت چه تاثیری در آلودگی هوا دارد؟
چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت 23:41 | بازدید : 1311 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

هر ساله با شروع فصل سرما مقصر آلودگی هوا آغاز می شود. این موضوع هر سال متهم جدیدی دارد و امسال پس از گذر از کیفیت بنزین، خودروهای فرسوده و موتورسیکلت ها، نوبت به نیروگاه ها، صنایع و مازوت آنها می رسد.

بی شک چاره اندیشی برای معضل آلودگی هوا یکی از مهمترین وظایف دولت است، اما هر ساله یافتن مقصر آنقدر طول می کشد که فرصتی برای چاره اندیشی نیست و از فصل سرما زمان زیادی نیست، فقط غبار سیاه آلودگی در پایان فصل به دست مردم می رسد.

علیرغم اینکه در سال های گذشته مقصر اصلی آلودگی هوا بنزین بود، اما به گفته مسئولان افزایش کیفیت بنزین این فرآورده نفتی را از دایره خارج کرده است، اما همچنان متهم به بدسوختن فرآورده های مصرفی است. ماشین و موتور سیکلت. امسال تمرکز بر مازوت برای صنایع و نیروگاه ها است.

اما مازوت چیست؟

جستجو در سایت های تخصصی در این زمینه نشان می دهد که مازوت نوعی نفت کوره است که کیفیت پایین و ویسکوزیته بالایی دارد و در نیروگاه های حرارتی و موارد مشابه استفاده می شود. در اروپا و ایالات متحده، ترکیب مازوت خرد شده به دیزل تبدیل می شود. در گذشته از مازوت برای گرم کردن منازل در اتحاد جماهیر شوروی سابق و خاور دور استفاده می شد، زیرا آنها تجهیزات لازم برای تبدیل مازوت به سایر محصولات پتروشیمی را نداشتند. در کشورهای غربی به کوره هایی که از مازوت استفاده می کنند زباله سوز نیز می گویند.

مازوت که عمدتاً در کشورهای روسیه، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان و ایران تولید می‌شود، برای گرم کردن دیگ‌ها (دیگ‌های بخار) برای تولید بخار استفاده می‌شود، زیرا این ماده، گرمای احتراق است. بسیار بالایی دارد. یکی از عوامل مهم در درجه بندی این سوخت میزان گوگرد آن است که تحت تاثیر منبع اصلی آن است. در حمل و نقل سوخت معمولاً به این سوخت «روغن کثیف» می گویند و چون ویسکوزیته بسیار بالایی دارد، پمپاژ آن به تجهیزات خاصی نیاز دارد. جهت اطلاعات بیشتر از سایت خبر ویژه که مقاله ایی در این مورد مازوت درج شده است همراه باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روش های زایمان طبیعی
یک شنبه 28 فروردين 1401 ساعت 13:20 | بازدید : 1305 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

زایمان طبیعی یکی از بسیاری از مسائل هیجان‌انگیز روز است که بسیاری از مادران عزیز از این روش برای شروع به کودکان آوری خود استفاده می‌کنند. استراتژی‌های متعددی برای زایمان طبیعی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها بدون هیچ مداخله پزشکی برای بچه دار شدن کودک استفاده کرد. این راهکارها چند سالی است که مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک آن می توان زایمان طبیعی و سودآوری را به دست آورد.

بنابراین اگر کاندیدای یک روش غیرجراحی هستید، زمانی را صرف بررسی استراتژی‌های کاملاً متفاوت کنید تا تشخیص دهید کدام تکنیک برای شما و همراهتان بهترین است. در واقع، بهتر است با یک متخصص زنان صحبت کنید که انتخاب های کاملاً متفاوتی را انتخاب کند.

زایمان طبیعی چیست؟

زایمان طبیعی معمولاً به شروع بدون مسکن یا مداخلات پزشکی اشاره دارد. این یک موقعیت فیزیولوژیکی است که یک دختر باردار به طور طبیعی می تواند یک منبع بسیار خوب را تجربه کند. با این حال درد این عرضه تا حدودی دلهره آور است. به همین دلیل، بسیاری از مادران استفاده از تجهیزات جراحی را انتخاب می کنند.

زمان شروع زایمان بدون مداخله ناشناخته است و تنها با کمک پزشک می توان حدس زد که زایمان در چه بازه زمانی امکان پذیر است. هنگامی که به این تغییر نزدیک می شود، مادر و شوهرش باید کاملاً آماده باشند. در نتیجه احتمال شروع نابهنگام وجود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زایمان طبیعی میتوایند از ادامه این مقاله در سایت خبر ویژه استفاده کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
درمان سریع و فوری یبوست با بهترین عملکرد
یک شنبه 28 فروردين 1401 ساعت 11:17 | بازدید : 1300 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

یبوست احتمالاً یکی از آزاردهنده ترین مسائل گذرا و گذرا در فضای خانه است که بیشتر افراد در آینده زندگی خود چندین بار در زمان نامشخصی آن را تحمل می کنند. به همین دلیل، آنها به دنبال راهبردهای درمانی زیادی هستند. با این حال، یکی از ساده ترین راه ها برای مقابله فوری با یبوست چیست؟

در این مقاله، ما قصد داریم تا راهبردهای متنوع درمان یبوست را به طور دقیق توضیح دهیم.

یبوست مداوم چیست؟
زمانی که یبوست در زمان مشخصی ماه‌ها طول بکشد، تصور می‌شود که دائمی و شدید باشد. پزشک باید بداند چه چیزی باعث ایجاد یبوست شده است. با این حال زودتر از او دارو برای درمان تهیه کرد. علائم این عارضه عبارتند از:

هموروئید
زخم های شقاق مقعدی (شقاق)
ترشحات کانال فیستول
کمتر از سه مدفوع در هفته
داشتن مدفوع قوی یا سخت.
فشار دادن برای دفع مدفوع
شما احساس می کنید که انسدادی در رکتوم شما وجود دارد که مانع از جابجایی روده می شود.
شما احساس می کنید که ممکن است مدفوع را به طور کامل از رکتوم خود تخلیه نکنید.
پزشک شما می تواند ابتدا توصیه کند که شما به سادگی در زندگی روزمره خود تغییراتی ایجاد کنید. این اصلاحات می تواند شامل موارد زیر باشد:

درمان های اقامتی برای یبوست درمان های رزیدنس
شامل همه مسائلی است که می توانید به سادگی در محل اقامت انجام دهید تا یبوست خود را برطرف کنید.

از فیبر در رژیم غذایی خود استفاده
کنید بشقاب خود را با سبزیجات، میوه ها و غلات کامل پر کنید و از خوردن وعده های غذایی کم فیبر مشابه لبنیات و گوشت خودداری کنید. ویتامینی که دارای فیبر کافی است. سبزی ها، میوه ها و غلات کامل هستند و وعده های غذایی کم فیبر شامل لبنیات و گوشت است.

تأثیر مصرف آب بر یبوست و تمرین
دستگاه گوارش شما می‌خواهد آب به عملکرد روده و تحرک بالاتر کمک کند. به همین دلیل، ما از خوردن 8 تا 10 لیوان آب (زنان و مردان بزرگسال) و 6 تا 8 لیوان (جوانان) در روز حمایت می کنیم.

ورزش به بافت‌های ماهیچه‌ای گوارشی شما کمک می‌کند تا بهتر کار کنند، بنابراین مواد جامد می‌توانند به سادگی انتقال دهند. سعی کنید روز به روز در هفته پرانرژی باشید، پزشک شما ممکن است از تمرینات مطمئن حمایت کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر جهت درمان فوری یبوست از سایت خبر ویژه دیدن کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انتخاب مبل از مجموعه مونیکا چوب
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 13:48 | بازدید : 1317 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

تصمیم گیری و خرید تجهیزات منزل و مبل ها، بسیار مشکل است. سلیقه مردم در رنگ مبل، متریال، ساختمان، محدوده قیمت، و مدل و اثاثیه مختلف خانه در انتخاب مبلمان تاثیر می گذارد. برخی از تجهیزات خانه بهترین تاثیر را بر زندگی و زمان سپری شده در خانه و سالن می گذارند. برای بسیاری از افراد، اثاثیه اتاق جلو یک موقعیت کلیدی را ایفا می کند و بخشی جدایی ناپذیر از تزئینات است، بنابراین انتخاب آن اولویت است و قیمت آن بسیار کمتر حیاتی است.

انواع مبل راحتی

آیا قصد خرید یک مبل راحتی کاملاً جدید در محل سکونت یا محل کار خود دارید؟ مبل‌های راحت آنقدر سرمایه قابل توجه در خانه شما هستند که نباید برای خرید آن عجله کنید و احتمالاً یکی از حیاتی‌ترین وسایلی است که با تداعی جدید شکل جدیدی به خانه خصوصی شما می‌دهد. اثاثیه درست همان چیزی است که شما برای تحقق اهداف خود برای هر اتاقی به کار می گیرید (محل کار یا خانه یا منزل مسکونی می خواهید. این که باید وسایلی را خریداری کنید که در حین نگاه کردن به آن از آن لذت ببرید.
مبل ها وسط اوقات فراغت و فراغت خانه هستند. انتخاب بهترین مبلمان برای سالن ممکن است یکی از انتخاب های حیاتی طراحی اتاق جلو باشد که می تواند یک خانه مسکونی سریع را ارائه دهد. هر تکه اثاثیه دارای اجزا یا ویژگی‌های خاصی است که تعیین می‌کند برای شما بهترین است یا نه. برخی از دستورالعمل‌های رایج برای خرید اثاثیه وجود دارد که باید در هر مرحله از خرید به آنها فکر کرد، اما به طور کلی هر فرد خاص باید به پارامترهای خصوصی خود فکر کند، مانند نوع و طراحی مواد مورد استفاده و قابل شستشو، یا استاندارد اسفنج مقیم و حتی هماهنگی آن با تلویزیون.
کاناپه احتمالاً یکی از حیاتی ترین خریدهای {زوجین} جوان هنگام تهیه جهیزیه آماده است. اول، بسیار مهم است که درک کنید کاناپه برای کدام قسمت از خانه مناسب است. تصمیم بگیرید که آیا کاناپه و رومبل شما مناسب خانه شما است یا نه، و از آنجایی که مبل هایی وجود دارد که با هر مدل اتاقی مطابقت دارند، به دنبال مدلی باشید که بتواند حس مدل غیر عمومی شما را برآورده کند. متریالی که برای کاناپه خود انتخاب می کنید کمک زیادی به استفاده و شگفتی آن می کند، در حالی که کوسن های رنگی مکمل مدهای مختلف مبل هستند. هنگام خرید هر گونه اثاثیه، بهتر است مطمئن شوید که مبل با بهترین کیفیت را مطابق با محدوده قیمت خود خریداری کرده اید و آرامشی را که می خواهید، مشابه مبل های اختیاری به شما می دهد.
 تشک کاناپه یک مبلمان چند منظوره خوب است که ممکن است هر اتاقی را مستقیماً به اتاق خواب تبدیل کند. می توانید تشک کاناپه خود را در مکان های زیادی قرار دهید - اتاق کودک، محل کار و حتی راهرو. 
مبل های راحتی را می توان در هر مدل، اندازه و تاپ پیدا کرد. می‌توانید ظاهری آسان و بدون تزئینات اضافی را جستجو کنید یا یک قطعه خاص از مبلمان روکش شده بخرید. برخی از افراد مشتاق مبل های سنتی و شیک هستند و طرفدار مدل تزیینات مجلل هستند. بیشتر وسایل سنتی گرانتر از مبلمان های دنج هستند. 
کاناپه با کیفیت بالا برای سال ها دوام می آورد و مانند روز اول دوست داشتنی و مد روز به نظر می رسد. مبلمان از ام دی اف، گردو و ... ساخته شده است. و با طیف گسترده ای از مواد، فوم و بر پایه چرم پوشش داده شده است. اثاثیه راحت با تودوزی ملایم یا چرم برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند توصیه نمی شود. 
مبل ها انواع و اقسام دارند. کاناپه احتمالاً یکی از شناخته شده ترین و متداول ترین مدهایی است که می توان آن را به سادگی در خانه های کوچک و سلولی جای داد و محصولی بسیار پسندیده است. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مبل از سایت مونیکا چوب دیدن کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معرفی خدمات کانوی پک
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 13:32 | بازدید : 1296 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

یکی از ابزارهای حیاتی که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد کارتن چسب زن است. در حقیقت، بیشتر صنایع برای افزایش درجه استاندارد، یک دستگاه چسب مقوا می خواهند. در حالی که قبلاً کمبود بهبود این ابزار شرایط کاری زمان بر و سختی را به همراه داشت، در همین لحظه با دستگاه چسب کاملاً جدید و برتر در کنار کیفیت برتر، روند کار به سرعت افزایش یافته است که به علاوه افزایش استاندارد تولید مرتفع شده است. کارتن چسب زن احتمالاً پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین ابزار در تجارت بسته بندی هستند. طراحی کارتن چسب زن به گونه ای است که می توان از آنها برای بسته بندی انواع کارتن در محدوده ها و اندازه های متعدد استفاده کرد. دستگاه چسب یکی از بهترین تجهیزات برای آب بندی، بسته بندی و چسب در صنایع می باشد.

کارتن چسب زن انواع مختلفی دارند
: کارتن چسب زن دو موتوره
. کارتن چسب زن سه موتوره
. کارتن چسب زن کامپیوتری
. کارتن چسب زن با درپوش اتوماتیک

انواع
دستگاه کارتن چسب زن از کارتن چسب زن سه موتوره برای بسته بندی کارتن های با وزن زیاد استفاده می شود. برای بسته بندی کارتن هایی که ممکن است سبک تر و وزن کمتری داشته باشند، از چسب دو موتوره استفاده می شود.

دستگاه چسب دو موتوره
مانکن 2 موتوره دارای دو موتور 180 واتی بسیار موثر به صورت جداگانه است که در قسمت اصلی و پشت دستگاه برای روش چسباندن و حمل کارتن ها از قسمت اصلی به پشت دستگاه قرار می گیرند. در این دستگاه پیک و عرض دستگاه در پاسخ به مقیاس و ابعاد کارتن به صورت دستی تنظیم می شود. از دستگاه کارتن چسب دو موتوره برای چسباندن کارتن های با وزن ملایم استفاده می شود. این چسب آماده ایستادن و چسباندن کارتن هایی به وزن تقریبی 16 کیلوگرم می باشد. علاوه بر این، حداکثر ابعاد برای استفاده روی این چسب دو موتوره با عرض پنجاه سانتی متر و رویه آن پنجاه سانتی متر مناسب است. در این دستگاه هیچ محدودیتی برای اندازه کارتن وجود ندارد و تقریباً 30 کارتن را در هر دقیقه چسب و بسته بندی می کند.

جهت اطلاعات بیشتر از سایت کانوی پک ارائه کننده بهترین دستگاه های کارتن چسب زن بازدید کنید.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد